Re: Przegrywanie p³yt CD wielosesyjnych muza+prezentacja

Autor: Wojt_at_s
Data: Mon 30 Oct 2000 - 20:23:31 MET

> JAk przegraæ p³ytê CD wielosesyjna (2 sesje 1-muza x-utworow 2 prezentacja
> multimedialna)

znaczy sie CD-Enhanced

> Mama CDRWIN'a,

a kim ona jest ????

>Nero, CloneCD.

otoz plyt wielosesyjnych NERO i CDRWin nie przegrywaja
CloneCD nie wiem (ale wydaje mi sie ze powinien)

Znam tylko jeden program ktory to potrafi - DiscJuggler

> Nagrywarka (jesli to ma jakies znaczenie)

ma znaczenie

> YAMAHA 4416E (IDE).

tak sie sklada ze mialem (teraz "dziala" w szafie) taka Yamahe w wersji scsi
i minelo troche czasu zanim sie skapowalem o co chodzi
Najnowsze biosy (chyba od 1.0g w gore) powodowaly ze
proces zapisu takiej CD-Enhanced przerywal mi sie jak chcial nagrywac
druga sesje; w efekcie plyta miala tylko tracki audio i byla "otwarta"
(pierwsza
sesja)
Zrobilem experyment i wrzucilem starszy bios (1.0f lub 1.0e - nie pamietam)
i poszlo bez problemu

Nie wiem czy to wina DJ (ten program tez ma troche bledow) czy rzeczywiscie
nowsze biosy byly skopane.
Sprobuj na RW przegrac ta plyte i jak "pojdzie" druga sesja to bedzie ok
Nero i CDRWin powinny Ci podziekowac bo chcesz przegrac "multisession"
A cloneCD - sam jestem ciekawy ...
czy z najnowszym biosem yamahy przegrasz ta plyte tym programem
Odpisz jak poszlo