Re: wiecej miejsca na dyskietkach, jak i po co?

Autor: Mateusz (mateusz_at_ice.is)
Data: Mon 30 Oct 2000 - 15:04:24 MET

>skoro masz cale szuflady dyskietek to moze po >nie
>siegnij a nie zastanawiaj sie jak zwiekszyc
>pojemnosc;

 Przepraszam, wydawalo mi sie ze wlasnie usenet jest miejscem gdzie mozna
sie publicznie zastanawiac, zapraszajac tym samym do dyskusji, ale widocznie
sie myle.

>producenci dyskietek nie na zlosc daja 1,38MB >ale
>1) taki jest standard 2) bezpieczenstwo danych
>spada przy gestszym zapisie;

Producenci procesorow tez pisza na nich z jaka predkoscia ma chodzic, co
nikomu nie przeszkadza w ich podkrecaniu...przy okazji rosnie ryzyko
uszkodzenia procesora...wystarczy popatrzec na posty tutaj, ile z nich
dotyczy podkrecania, dlaczego wiec nie pisac o zwiekszaniu pojemnosci
dyskietek?
Jednakze dziekuje za zabranie przez Ciebie glosu w tej sprawie.

Pozdrawiam, Mateusz