Re: AVER na "Full" !!!

Autor: CArlitto Brigante (carlitto_at_pf.pl)
Data: Mon 30 Oct 2000 - 14:10:16 MET

Użytkownik "DJ Diodak" <lucas4_at_friko7.onet.pl> napisał w wiadomości
| taka sama

| a o czym ja mowie - najwyzsza jakosc

| z przyjemnascia podesle tylko ze 25 klatek (1sek) troche bedzie w kodecu
| ASV2 zajmowac (pare MB). Na kompie twoim na pewno nie ma kodeka ASUSa i
| chociaz moge ci go podeslac to i tak go nie uzyjesz bo to jest sprzetowy
| kodek do mojej karty graficznej. U ciebie to mozna tylko ogladnac za
pomoca
| tego codeca taki plik video.
| Moge ci za to podeslac pare sekund (abys zobaczyl ze nie zgubil ani jednej
| klatki) filmiku przekompresowanego z ASV2 na DivX w formacie
> [...]

Diodak, jestes pewien ze 768x576?
Czy to nie jest przypadkiem 704 w przypadku zgrywania na Asusach?

Co do jakosci zgadzam sie - jest ok.
Caly film 210min zgrywa sie bez utraty ani jednej ramki!!!
(Problem tylko w automatycznym podziale na 2GB avi tu czasmi ginie kilka
klatek jednak soft tego nie pokazuje).

CA.