Odp: DURON one more time

Autor: Michal K. (michalkosnik_at_poland.com)
Data: Sun 29 Oct 2000 - 22:54:13 MET

ej... i tak zawsze jak kupuje sprzet (w sumie juz moj 3 komp...) to staram
sie kupowac na tyle przyszlosciowo , zeby mozna bylo toto rozbudowac - nowy
proc, karty , ramy itp. jednak doswiadczenie moje wskazuje ze jak robisz to
raz na dwa lata , to i tak trzeba sie liczyc z wymiana wszystkiego , bo
panowie z takich firm jak intel czy tez amd napedziaja sobie rynek wdrazajac
coraz to nowsze technologie... i co mam teraz durona na 900mhz - przesiadlem
sie na to z p200 a przedtem mialem 486dx4 100mhz i co ? za kazdym razem jak
mialem taki sprzet na poczatku byla to tzw. "las machinas de la muerte"
maszyna smierci - a teraz grosza zlamanego prawie nic nie warty zlom. sa na
tym swiecie madrzejsi ludzie ktorzy by zarobic troche milionow $$ wmawiaja
ludziom ze winda millenium jest im potrzebna itp. (z czym to sie dalej wiaze
wszyscy chyba wiedza...)

Michal

Użytkownik MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ttoovs0t5trir401uh4o2dde10bljo0pvq_at_4ax.com...