Problem ze stabilnoscia

Autor: Greg (muciak_at_crosswinds.net)
Data: Mon 30 Oct 2000 - 05:03:27 MET

Mam spory problem ze stabilnoscia jednego komputera, zawiesza sie bardzo czesto nawet jak na W98. Oto lista co w nim siedzi: Plyta Asus A7V z Athlon 800Mhz, 128MB PC133 ram, Asus AGP-V7100 GeForce2 z 16MB, SB512, Modem Blaster, 20GB IBM. System to W98 SE. Jedna rzecz ktorej nie rozumiem w tym komputerze to mysz USB ktora kompletnie chrzani caly komputer gdy jest podlaczona do jednego z portow USB, gdy podlaczam ja do innego wszystko wydaje sie byc wporzadku ale na jednym z portow komputer szaleje wieszajac sie nawet bedac w biosie. Uzywam standardowego chlodzenia ale temperatura nigdy nie przekracza 52 stopni, a moze to za duzo ?? Moze moglby mi ktos cos doradzic co jest przyczyna, niekompatybilnosc sprzetu, zla konfiguracja. Wszystkie komponenty chodza na najnowszych driverach.
Odpowiedzi prosilbym na e-mail: muciak_at_crosswinds.net
Z gory dzieki !
Wyslano poprzez Fastnews - www.com.pl. Archiwum usenet.
Szukaj, czytaj, dyskutuj w http://www.com.pl