wentylator w zasilaczu ATX

Autor: Mariusz Bachora (mariuszb_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 29 Oct 2000 - 19:29:10 MET

witam.

Pare dni temu kupilem nowa duza obudowa ATX z 300W zasilaczem.
mam pare uwag i pytan dotyczacych wentylatora pracujacego w owym
zasilaczu.Zauwazylem iz strumien powietrza jaki wytwarza i obroty samego
wentylatora sa znacznie mniejsze niz w starym zasilaczu z obudowy AT.
Czy to jest normalne ? Wentylator sie kreci ale strumien powietrza przy
wylocie jest ledwo odczuwalny. Czy zasilacz ten posiada moze termostat,
ktory steruje praca (rpm) wentylatora ? Trudno mi cokolwiek stwierdzic bo
wszystko oblepione jest stickersami gwarancyjnymi i nie moge zajrzec do
srodka. W obudowe mam zamiar wladowac duzo sprzetu wiec wole aby nie bylo
tam zbyt goraco...
prosze o opinie.

pozdr.
MB