Re: IBM DTLA 307015 padaja - u Was tez?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 29 Oct 2000 - 12:16:31 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) O$KA, twierdzi
ze.......
: > >Czy tylko ja mam takiego pecha?
: > Nie, DTLA jest niestty awaryjny jak zaden IBM do tej pory...
:
: no to mnie smucicie panowie ;(
: w sobote mialem kupic dtla 30GB 7200 i juz sam nie wiem...
: niby gwarancja jest, ale na dysk, a nie dane
: sam nie wiem, kupowac czy nie ?
: chcialem ibm`a (teraz mam dtta 371010 i chodzi ladnie juz 2 lata), ale jak
: mi padac co kilka miesiecy to wezme maxtora albo fujitsu

jak masz dostep do nagrywarki to mozna zawsze sprobowac z tym IBMem...
jednka czy padnie to jest kwestia szcczescia - mozesz miec 10 letniego
szamszunga ktory nie pada, a moze ci pasc po dniu fuj_itsu, ibm, itp,
itd, etc :)

--
Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>____IRC #tychy____________
_"Proponuje nadmuchiwana lalke Beeth, z trzema dziurkami, i jak ktos_|