Re: Quantum 10GB i problem z UDMA

Autor: ZeroG (zerog_at_toya.net.pl)
Data: Sun 29 Oct 2000 - 16:29:13 MET

----- Original Message -----
From: "Fisher" <rybosom_at_kki.net.pl>
To: <pl-comp-pecet_at_newsgate.pl>
Sent: Sunday, October 29, 2000 4:13 PM
Subject: Quantum 10GB i problem z UDMA

> Czesc,
>
> Mam komputer z C400, 64MB RAM, Win'98SE. W zainstalowanych urzadzeniach -
> pozycja Generic Disk Type 46 figuruje opcja DMA. Po jej zaznaczeniu przy
> ponownym uruchomieniu komputera jest zglaszany blad w rejestrze Windows. Nie
> pomoglo zainstalowanie nowych sterownikow do plyty glownej (Microstar na
> VIA - MS6199VA). Moze ktos potrafi pomoc.
> F - rybosom_at_kki.net.pl

Witam,
Mam identyczna plyte z dyskiem Seagate Medallist 10G.
1. Sciagnij najnowszy 4in1
2. W instalacji nie uaktywniaj trybu DMA, a zrob to potem, po reboocie,
w panelu sterowania (System - stacje dyskow - wlasciwosci - ustawienia - DMA)
jeszcze raz reboot i powinno grac (u mnie gra). Jak nie, to olej tryb DMA
(na tych plytach do dupy, ja nie mam widocznego wzrostu wydajnosci),
tylko w setupie ustaw tryb pio4 i po bolu. Najlepiej zmien plyte - ja sie rok
przemeczylem i teraz, jak mi zaplaca :))))) to kupuje durnia i asusa a7v,
a mojego celerona433 sie pozbywam.

pozdro,
zerog

zerog_at_toya.net.pl
uin 3705500
gg 249056

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet
http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet