Re: PIII 500

Autor: Slawek Lewandowski (bullba_at_kki.net.pl)
Data: Sun 29 Oct 2000 - 13:37:16 MET

Tempereturaw granicach 40 - 45 stopni C.
chłodzenie to inna sprawa.
włożyłem do tego radiatorek + cooler stosowany w dellach. troszke wiekszy
niz normalnie.
czasami glosniej chodzi, ale to chyba kwestja kurzu. wszystko siedzi sobie w
big towerze takze jest miejsce na ten radiator..
dodatkowo są jeszcze dwa wiatraki na obudowie (jeden przy dysku -
wydmuchujacy powierze - drugi wtlaczajacy na wysokosci procesora). Wszystko
na Abit BE6 - II.
Nie wiesza sie i dziala calkiem przyzwoicie pod W98Me i W2000. Chodzi
srednio 8 godzin dziennie.
ot co.
Slawek