Re: Problem z USA

Autor: koogi (koogi_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 26 Oct 2000 - 21:57:12 MET DST

stare ustawienia?
dobra zostawies sobie sam system
skasujesz katalog windy i masz stare ustawienia???
nie rozumiem,
jakie ustawienia masz na mysli w pliku msdos.sys? chyba :
[Paths]
WinDir=C:\WINDOWS
WinBootDir=C:\WINDOWS
HostWinBootDrv=C

[Options]
BootMulti=1
BootGUI=1
DoubleBuffer=1
AutoScan=0

itp?
nadal nie wiem co jeszcze masz na mysli o msdosys. co on ma do ustawien
windowsa

ps czlowiek taki nieswiatowy

--
posdrofka by koogi