Re: Co sie dzieje z kompem ???

Autor: Dexter (dexter_at_astercity.net)
Data: Sat 28 Oct 2000 - 14:01:42 MET DST

> Nie wiem co sie dzieje z kompem znajomego. Mial straszna kaszane i
poprosil
> mnie o zainstalowanie nowego systemu. Zrobilem format calego dysku tak jak
> chcial bo chcial sie pozbyc wszystkich smieci. Zainstalowalem na nowo
> Win98se i to z problemami (dopiero za trzecim razem poprawnie sie
> zainstalowal) wrzucilem wszystkie potrzebne stery (grafika, muza itd.)
> doinstalowalem DX7 i wszystko sie wysypalo :( Windows zaczal wyrzucac
pelno
> bledow, co chwile kolejne programy powodowaly blad, system sie zresetowal
> [...]

Kiedys mialem cos podobnego ze po instalce dzialy sie rozne dziwne rzeczy.
Okazalo sie ze w boot sectorze dysku zagniezdzil sie wirus. Na szczescie
mialem dyskietke systemowa (czysta zabezpieczona przed zapisem).
Uruchomilem antyvira, wymazal wirus, wylaczylem kompa, uruchomilem z
dyskietki, na nowo zpartycjonowalem i sformatowalem. Problemy zniknely jak
reka odjal.
Pozdro
Dexter