Re: 40ml naboj czarny do HP610

Autor: YaNkEs (yankes_at_priv3.onet.pl)
Data: Sat 28 Oct 2000 - 12:56:00 MET DST

Jak najbardziej uzywam tych cartridgy, mam HP710, ta firma produkuje (refabr
ykuje) cartirdge do wielu innych drukarek. Jakosc jest naprawde bardzo dobra
, nie odbiega od orginalu. Doradzam rowniez nie kupowac kolorowych cartridgy
tej firmy bo nie sa one najlepsze ale czarno biale jak najbardziej.

Użytkownik Sieger <sieger_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych n
apisał:8te3bp$4v0$1_at_news.tpi.pl...