Re: seagate barracuda ata II ST330630A 30.6 Gb

Autor: koRnac (koRnac_at_kki.net.pl)
Data: Sat 28 Oct 2000 - 05:46:31 MET DST

ja mialem okazje porownac dwa takie dyski swoj i kumpa, moj chodzil cichutko
jak na seagate ale kolesia byl strasznie glosny, nie wiem czy to ma jakas
roznice ale umnie on chodzil jako udma33 a u niego 66.
Ostatnio padl mi ten dysk, zostawilem kompa jak zwykle wlaczonego i
poszedlem na spacrek po powrocie do domu widze jakies komunikaty od windowsa
z pouczeniem ze nie wolno wyjmowac dysku podczas dzialania komputera - co
jest se mysle nikogo w tym czasie nie bylo na chacie wiec to nie mozliwe,
ale dysk dzialal tylko ze nagle pjawily sie badsektory i robilo sie ich co
raz wiecej,oddalem do gwarancji i jeszcze na niego czekam.
Tak wogule to czy moge sie domagac jakiegos odszkodowania z tytulu utraty
danych?

--
Pawel P.
koRnac_at_elknet.pl