Re: USB a plyta ABIT

Autor: Marian Guc (mguc_at_controlp.tarnow.pl)
Data: Fri 27 Oct 2000 - 13:51:53 MET DST

Jarek wrote:

> Na plycie ABit-TX5 jest zamontowany chipset VIA do obslugi USB i jest on
> wyprowadzony na plyte przy pomocy paru pinow.
> Musze dolaczyc gniazdo USB (jakie?) do plyty i nie wiem jak. Nie mam opisu
> tych pionow.

Ja zamówiłem śledzia z dwoma złšczami USB w firmie wysyłkowej. Na płycie mam
2 rzędy po 6(chyba pinów).

> Musze podlaczyc skaner Epson przez to lacze.
> Czy to w ogole bedzie dzialalo na win'95B skoro
> w biosie napisane jest, ze jest to wspomaganie klawiatury:
> USB Support Keyboard VIA

Z tego co się orientuję, to ta opcja służy do tego, aby bios przejšł obslugę
klawiatury.
U mnie była jeszcze opcja "USB support". Dopóki była wyłšczona nie było szans
na
działanie tego portu
Mam do usb podpięty skaner ARTEC 12U Plus i wszystko chodzi bezproblemowo
pod Win95B (nie zapomnij tylko zainstalować rozszerzenie USB dla Windows).

Z pozdrowieniami

     Marian Guc
    MAG from MAAG
mguc_at_controlp.tarnow.pl