Re: Duzy HDD i partycje

Autor: Rafal... (rafal_at_vrihedd.prv.pl)
Data: Fri 27 Oct 2000 - 12:47:31 MET DST

Witam!
Użytkownik "SG" <sawo_at_starnet.trzepak.pl> napisał w wiadomości
> Czy spodkal sie ktos z taka opinia ze na duzym HDD (np 20 GB) nie powinno
> sie robic partycji ?!!!
BREDNIE, wrecz sie powinno, zeby fat nie byl za duzy (w przypadku fata), dla
NTFS mniej ma to znaczenie

> Koledze w serwisie po padzie dysku tak powiedzieli, ale wydaje mi sie ze
> SUPER BZDURA ( no ale moge sie mylic) !
nie mylisz sie :)))

> Efekt jest taki ze bios go nie widzi, a dysk sobie trzaska :) i nic sobie
> tego nie robi.

no bo po prostu sie rozlecial, a w servisie chca wcisnac ze to wina
uzytkownika :(((

> Co do dysku to jest Caviar 20 BG !

w sumie na to nie ma reguly: wszystkie czasem padaja (BG??? BigaGajtow ?
:)))) )

> Pozdrawiam...
milo mi :), nawzajem

RaFaL