Szukam rady

Autor: Siata (siata_at_kki.net.pl)
Data: Thu 26 Oct 2000 - 21:38:13 MET DST

Mam takiej sporej wielkości wiatrak (od lodówki bodajrze). zrobiłem go tak
że podłączam go do kontaktu a włanczam i wyłanczam przełącznikiem tak jak
np. lampkę. Wiatrak nieźle chłodzi i myślałem o zainstalowaniu go jakoś w
obudowie kompa (i oczywiście podkceniu celerona na 500 z 366, teraz chodzi
na 420). Moje pytanie brzmi czy taki wiatrak nie wywoła jakiś zakłuceń, lub
też nie przyczyni sie do zepsucia jakiegoś podzespołu. W końcu jest to spory
elektro magnes a komputer jest chyba na to czuły. O napięcie nie ma się co
martwić po jak pisałem wcześniej podłączony bedzie poza budową do
zewnętrznego gniazdka. Co wy na to ?
Nara, Siata

--
Nara, Siata