Seca - kody, która grupa?

Autor: Kaol (kaolcd_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Oct 2000 - 13:25:01 MET DST

Mam pytanie odnośnie kodów do kart SECA.
Nie wiem na którą grupę wysłać, więc PRZEPRASZAM za wysłanie na tą grupę,
ale kody są udostępniane przez net i ładowane do pamięci karty przez komp,
tak więc napisałem tu.
Czy nie wiecie skąd można ściągnąć kody do kart FREE,
ale tak by były najnowsze (czyt. Listopad)?
Jeśli ktoś takowe posiada będę wdzięczny za podesłanie na priva.
Jeszcze raz PRZEPRASZAM za zaśmiecanie grupy.
A jeśli komuś to tak bardzo przeszkadza to niech łaskawie mnie poinformuje
na którą grupę wysyłać tego typu posty.

PS.
Oczywiście kontakt z Policyją, Cyfrą+, itp. nie wchodzi w grę.

--
Zajrzyj tu www.karolsz.hg.pl
Nowe programy, cracki, porady, archiwizacja danych na CD