Re: Myszka

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 26 Oct 2000 - 16:23:12 MET DST

"Michał Lipek" <mlipek_at_ban.pl> wrote:
> Czy wsyzskie kable do myszek PS/2 są takie same? Bo w mojej mi się uszkodził
> i chce podmienić na inny.

Zalezy co masz na mysli :). Pewnie chodzi Ci o rozklad na tym cosiku co sie
bezposrednio do myszy wtyka. Wedlug mnie kazda mysz moze miec inny rozklad.
A sam bys tego kabla nie dal rady naprawic? Jezeli sam (przypadkiem :) ) go
nie uszkodziles, to jest duza szansa... najczesciej kable sie przerywaja tuz
przy myszy albo tuz przy wtyczce. Wystarczy odciac kawalek i zlutowac na
nowo (moze bedzie trzeba kupic nowa wtyczke).

--
Lukasz Goralczyk
http://student.uci.agh.edu.pl/~liku