Re: Płyta Główna 12xPCI

Autor: Jan Slusarczyk (janslu_at_grupaiis.pl)
Data: Thu 26 Oct 2000 - 13:36:10 MET DST

> Zna ktoś taką płyte ??

12 nie, ale mam i będę niedługo sprzedawał serwerową płytę Asusa - Dual PII,
3x UW SCSI on-board (1x Adaptec 7880 i 2x Symbios z opcją RAID, każda ma
wyjścia i narrow i wide!), grafa wbudowana. Płyta obsługuje i2o (wbudowany
procesor i960) - w trybie i2o cztery sloty sa przydzielone na ten standard,
a jeśli jest wyłączone, to procesor działa jako bridge i masz 8 PCI. No i
oczywiści 3 x ISA :-)
Płyta jest maksymalna ale nie można w nia wsadzić procesorów szybszych niż
333MHz a mnie już powoli potrzeba szybciej...

Janek
janslu_at_grupaiis.pl