Re: Nagrywarki TEAC

Autor: Wojt_at_s
Data: Wed 25 Oct 2000 - 20:59:04 MET DST

> A ile ma - 2 miesiace ?
> No to sie ciesz, ze jeszcze dziala :))). Albo zbieraj juz na nowa.

moja miala rok i 8 miesiecy , nagrala sporo plyt
ale coraz slabiej bylo z odczytem (ryski, itp) wiec ja wyczyscilem i juz nie
dziala :(

gdyby nie to napewno by dalej dzialala

Ja bym ostroznie wylatywal z tym oskarzeniami pod kierunkiem yamahy

Na ktorejs z stron z softem do nagrywania byla ankieta
pytanie: jakiej firmy nagrywarki uzywasz
Yamaha byla na 1 miejscu

Wiec nie dziwne ze i awaryjnosc mogla byc na 1 miejscu skoro
ten sprzet byl najczesciej uzywany.