Re: problemy

Autor: Fil (filip71_at_poland.com)
Data: Tue 24 Oct 2000 - 21:44:44 MET DST

>1. Jak chcem wyłączyć komputer i naciskam na obudowie przycisk, to
>nic się nie dzieje. Dlaczego ? Czy jest zepsuty ?

Masz obudowe ATX i kompa wylacza sie z Windowsa z polecenia:
START-ZAMKNIJ-ZAMKNIJ

>2. Dostałem vodo na 2 dyskietkach i jak wkładam obojętnie którą
to nic się nie uruchamia. Dlaczego ? Nie wiem jak uruchomić grę
>Quake3.

Kazdy program aby dzialal trzeba zainstalowac poleceniem setup.exe lub
install.exe. Po tym Quake musi Ci dzialac. Co sie tyczy Voodoo to albo ten
sposob albo musisz zainstalowac sterowniki poprzez Panel Sterowania (nie
mialem do czynienia tak wiec dokladnie nie wiem)

>3. Jak można zrobić, żeby system Windows 98 nie robił sam
na dysku plików, które potem trzeba kasować i nie wiadomo co
potem tam nagrać ? I czym najlepiej to zrobić, że by tak >nie było ?

Jakich plikow. Konkretniej.

>4. Pytanie odnośnie modemu - czy to prawda, że raz na jakiś czas
modem może się nie łączyć z powodu Telekomunikacji Polskiej S.A.,
która odłącza swoje modemy i nie można wtedy nawiązać połączenia.
I - czy są dyski specjalne do internetu - słyszałem, że wtedy
>są szybsze.

TP S.A. czy inny provider - zdarzaja sie awarie wszedzie i wtedy - kupa.
Nie ma czegos takiego jak specjalne dyski do Internetu. Szybkosc polaczenia
zalezy od kilku czynnikow: modem, ilosc RAM, procek.

>5. Co oznacza 32 bitowy dostep do podzespołów komputera - pamięci,
>płyty, obudowy, dysków ?

Oznacza to ze komunikowanie sie z tymi podzespolami jest wydajniejsze czyt.
szybsz

Fil

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet
http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet