Czy AMD K6-450 bedzie chodzić???

Autor: Misio (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Wed 25 Oct 2000 - 14:43:12 MET DST

Cześć

Czy na mojej płytce PCChips M559 bedzie chodził w/w processor??
płyta ma minimalne napięcie jakie da sie ustawić 2,5V, a z tego co wiem to
k6-450 potrzebuje 2,4V. Czy to bedzie działało? Proc bedze miał 412 Mhz
(więcej nie wycisne z płyty).
a i sprawa biosu
aktualnie mam jakiś z 97
jak zrobie update to wszystko jest cacy, ale wogóle nie działa kontroler
I/O!!!!!
przy starcie wywala "FDC Failture" i niedziała ani FDD, ani LPT, ani COM.
Jak wróce do poprzedniego to jest znowu OK....
I teraz się boje że bios proca nie bedzie akceptował.

--
Michał Wysocki
mwsoft_at_satkabel.com.pl