Re: Primax 9600 Direct 30 bit...

Autor: Elasto (piotrxxx_at_kki.net.pl)
Data: Tue 24 Oct 2000 - 22:22:22 MET DST

Użytkownik Highlander <rhare_at_alpha.net.pl> w artykule
news:64qbvsgilcqhbce08g36ttm1fleuotuvso_at_4ax.com napisał...

> Co to za staroć ?

Hymmm... Staroć czy nie staroć ale programik jest
bardzo przyjemny (tylko że, nie robi skanow powyzej 400 dpi :(
sa ustawienia wieksze ale program sie wysypuje bledem:
"Program was unable to allocate enought memory to perform this action.")
Mam 64 ram'u i 128MB swap'u - o co wiec mu biega?

Dodam jeszcze ze program dolaczony do skanera rodem z win 311
skanuje wysokie rozdzielczosci super ale kluje w oczy :))

I dodam jeszcze ze Taskbridge32 uruchamia mi program
ACDsee 3.1 gdy wlaczam funkcje skanowania......

> Do OCR-u najlepszy jest FineReader

Zgadzam sie w 100% :)

> Z tego co wiem to PowerTwain jest do Primax-ów
> Colorado. Ale mogę się mylić.

Mozliwe... A wiesz moze jaki jest dobry software
do mojego zlomu? :)

> A jak masz ustawiony w BIOS-ie port drukarki ?

Tak:

Onboard Parallel Port 378/IRQ7
Onboard Parallel Mode ECP/EPP
ECP Mode Use DMA 3