Re: Duron i pasta silikonowa

Autor: Marek Pialucha (marek_at_tnet.pl)
Data: Tue 24 Oct 2000 - 09:18:33 MET DST

On Mon, 23 Oct 2000 20:05:04 +0200, Miros?aw Moczyróg <mirekm_at_post.pl>
wrote:

>"Wypastuj" tylko powierzchnie styku pomiedzy procesorem, a radiatorem.
>Smarowanie pozostalej czesci obudowy nie ma wiekszego sensu. Postaraj
>sie zuzyc jak najmniej pasty. Pasta jest po to, zeby wypelnic pusta
>przestrzen, ktora powstaje dlatego, ze stykajace sie powierzchnie nie sa
>idealnie rownolegle i gladkie. Jeszcze jedna uwaga: wiekszosc
>silikonowych past termoprzewodzacych to izolatory elektryczne.

Wielkie dzieki.
Co prawda procesor "wypastowalem" juz wczoraj zanim nadeszla odpowiedz
na moje pytanie (jestem w goracej wodzie kapany :)). Pasta pokrylem
nie tylko maly kwadracik z napisem Duron ale tez w niektrych miejscach
obudwy (tam gdzie nie bylo mostkow). Temperatura po kilku godzinach
pracy na procesorze wynosi 44 stopnie (wczesniej 58 stopni), wiec
chyba pomoglo. Jeszcze raz dzieki za wskazowki.
Pozdrawiam