Opis rozszerzonego złącza SVGA...

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Tue 24 Oct 2000 - 06:47:34 MET DST

Ludziska kochane... szukam rozpiski pinów na kablu SVGA (RGB+synchro)
ale i tych kabelków niosących dodatkową informację dla karty o typie monitora
(zapomiałem w tym momencie jak się ten standard nazywa). Szukałem tu i tam
w internecie ale 99.99% witryn jakie wpadają w moje sidła to sprzedawcy
kabelków a nie strony techniczne z opisem sygnałów - w związku z tym prośba:
czy mógłby ktoś podrzucić mi na priva adres witrynki lub dokument z tym info?
Bardzo bardzo proszę - to pilne - musze sobie dorobić kabelek bo mi się ukręcił :-)