Re: HP 710 a siec ????

Autor: Grzegorz Kurczyk (control_at_post.pl)
Data: Wed 11 Oct 2000 - 22:03:22 MET DST

Użytkownik Totalzalamka <totalzalamka_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8t22jm$ntc$1_at_news.tpi.pl...
> Nie wiem czy pomoge, ale powiem ze u mnie chodzi.
> Mam dwa komputerki polaczone jako klient Microsoft Network i HP710
> udostepniona.
> Nie ma problemu z drukowaniem, musialem tylko zaladowac protokol Net..
> jakos tak nie pamietam.
> Jak nie dasz rady to moge sprawdzic dokladniej jak to ustawilem.
>
> Totalzalamka

Witam
Czyżby chodziło o protokół NetBEUI, czy o obsługę NetBIOS ? Nie próbowałem
tego, ale właściwie nie widzę związku z działaniem drukarki. Warto
spróbować. Może to jest jakieś rozwiązanie. Jutro to sprawdzę i dam znać.
Powodzenia
Grzegorz