Re: ktora nagrywarke combo wybrac???

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Oct 2000 - 21:01:01 MET DST

Użytkownik "Bartek said:

> Ktora nagrywarke polecacie wybrac:
>
> SAMSUNG COMBO (SM-304) czy RICOH COMBO (9060) ???
>
> Prosze o jakies wskazowki na temat tych urzadzen....

Ciekaw jestem kto takie pierdoly rozsiewa, ze Shitsung Combo to sprzet na
ktory warto zwrocic uwage. Przypuszczam, ze ludzie sugeruja sie takimi
gazetami jak Secret Service gdzie jeden z "sekspertow" ocenil ten badziew
tak:
" W sumie jest to naped kryjacy w swej obudowie wszystko, co w tej chwili
mozna znalezc na rynku (...), jeszcze przez jakis czas za w miare rozsadna
cene nie kupimy nic wiecej (...), wszystkie te urzadzenia umieszczono w
jednej obudowie - a to wielki plus (...)" itd.
Po prostu noz sie w kieszeni otwiera :(. I teraz co pare dni ktos sie pyta o
to g...o rodem z Szitsung-a.
Szajsung sux - forever (nie liczac monitorow i pamieci of coz :))

Pzdr.4all
hattab_at_poczta.onet.pl