Re: skaner i drukarka

Autor: Steve (steve_at_gip.com.pl)
Data: Mon 23 Oct 2000 - 16:05:25 MET DST

Użytkownik "Jaroslaw Banachowicz" <jaroslaw.banachowicz_at_lido-tech.net>
napisał w wiadomości news:39F4280C.1950DFBB_at_lido-tech.net...

> Owszem, mam taki problem. "Rozwiazaniem" jest u mnie wpinanie skanera,
> gdy chce skanowac i zamiana go na drukarke, gdy chce drukowac... Ale
> dzialalo wsio ok dopoki nie kupilem ZIPa na LPT i jego soft mi czegos
> nie zamieszal. Potem juz nie mialem czasu ani tak naprawde potrzeby tego
> prostowac.
> Ale potwierdzam, ze moja HP690C ma problemy z drukowaniem, gdy podpieta
> jest przez skaner. Oczywiscie trace komunikacje dwustronna, ale nie
> tylko - w ogole nic do niej nie dociera. Kiedys mialem tak, ze chociaz
> [...]

Nie miałem z tym problemów: drukarka HP 670C i Colorado Direct 600 na jednym
LPT pod warunkiem instalowania TYLKO driverów do skanera bez tzw.
wodotrysków czyli programów współpracujących (najczęściej jakieś ikonki w
tray'u). W przypadku gdy te programiki są jest "załatwiona" komunikacja z
drukarką....

Steve