Re: modemy zoltrix

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 21 Oct 2000 - 21:39:48 MET DST

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) Sonic Flood,
twierdzi ze.......
: na ktorej gieldzie, w warszawie?

hnie wysylaj na raz na maila i newsy postow, ktore sa w sumie nie
wazne az tak bardzo... poszlo mailem odpowiadac drugi raz mi sie nei
chce ;P

jak mowilem - kup sobie pozadny modem (np. US Robotics), a nie mysl o
win-modemach. jeszcze lucent podobniez jest ok, ale zolrix... sam mam,
dziala po japonsku - jako tako.

--
Witold "ManiacK" Wilk  <maniack_at_tychy.com>    | UIN 65655716
Some wise words for the teachers and experts: | IRC #tychy