Re: Co wybrac PIII czy Durona?

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_ceti.pl)
Data: Sun 22 Oct 2000 - 03:34:21 MET DST

Dnia Sat, 21 Oct 2000 11:37:16 +0200, Radosław Tatarczak napisał(a):

>:)))

>Ale zrobiles na mnie wrazenie ;))) Nie wiem, czy zauwazyles ze mozna juz
> na swiecie kupic TB 1,2 ghz , wiec przestarzaly Cumine na nikim nie zrobi
>wrazenia ;)

Wiem - są ludzie, którzy przede wszystkim chcą imponować stanem posiadania.
Ja do nich nie należę. Mam PIII-500MHz i była to wyważona decyzja,
wiedziałem jakie mam potrzeby i możliwości finansowe. Nawet go nie
podkręcam, bo nie ma takiej potrzeby... Jak zmienię na Cumine'a 1,2GHz, to
nie dla szpanu, ale dlatego, że takiego będę potrzebował. A po dwóch latach
pewnie i ten Cumine będzie pełnił rolę bardziej inteligentnego terminala do
nowego komputera...

>Nawet nie uwzgledniajac plotki, ze KT133 spokojnie wytrzyma fsb 266 mhz,
>wiec i Mustang wejdzie:)

Ja kupiłem komputer w styczniu. Nie będę go zmieniał pewnie conajmniej przez
najbliższy rok - chyba, że kupię szybszy/większy dysk albo dodatkową pamięć.
Potem i tak kupię zupełnie inną konstrukcję. A to, co mam teraz? Pewnie
nawet nie opłaci się sprzedać, więc pójdzie do ojca/siostry, ew. po
wsadzeniu najszybszego możliwego procesora (dostępnego za grosze).

>O ile producent na to pozwoli :)))

Producent nie ma nic do gadania, jeśli chodzi o przelotki :)

Pozdruffka,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua_at_ceti.pl                http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |