Re: Live! - trzeszczy w Win2k

Autor: Hallucinogen (hallucinogen2_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 20 Oct 2000 - 00:55:53 MET DST

Użytkownik "Luka Vandergaart" <nospam.luka_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.plinvalid>
napisał w wiadomości news:8FD2D628Akennydiedontheredpil_at_213.25.200.9...
> -~*Hallucinogen*~- <da whatever>
>
> <ciach>
>
> Sprobuj powylaczac w mikserze przy zainstalowanym LW3 wszystkie wyjscia
> po kolei - najczesciej straszne szumy i trzaski ida z wejscia CD-Audio.
Hi!
Wlasciwie to niby o tym wiedzialem i nawet wszystko powylanczalem ale
zapomnialem ze nagrywarke mam polaczona kabelkiem analogowym z karta wiec z
tad byl moj problem wiec chyba odlacze to calkiem i tak tego nieuzywam a
niema to jak wszystko polaczone cyfrowo od samego CD-Romu do amplitiunera.
Wielkie dzieki za pomoc.
BTW.
Czy chodza wam pod Win98SE stery dla Live! Value Driver Part Number 7508763
09/25/2000 bo u mnie niezabardzo a z tego co mi sie wydaje to nie sa one
wydane przez Creative tylko przez innego producenta.
Pozdrowienia.