Re: pytanie o polskie konta - ktore polecacie?

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 22 Oct 2000 - 01:11:16 MET DST

Użytkownik "Marek" said:

> czy ktos moglby polecic ktores z polkich darmowych kont, czy sa jakies,
> ktorych nalezy sie wystrzegac?

Kazdy ma wlasne zdanie w tej sprawie, ale ze swoich doswiadczen wiem, ze
raczej nie warto zakladac skrzynek u wielkich i slynnych hostow takich jak:
onet, yahoo, go2 itd.
Dlaczego ? Otoz na te skrzynki, przychodzi pelno spamu - onet ma chyba pod
tym wzgledem "miszcza" - czasami wrzuca wiecej niz raz dziennie smieci z
"cudowna oferta"
Nie nalezy sie tez sugerowac tylko wielkoscia - niektorzy oferuja nawet 30
MB, ale zwykly uzytkownik nawet polowy tego nie wykorzysta. Z drugiej
strony, zeby nie miec problemow z odbieraniem wiekszych plikow, lepiej miec
skrzynke co najmniej 5 MB.
Ja ze swojej strony polecam www.pf.pl - Panorame Firm. Konto jest duze - 30
MB i nigdy nie mialem ZADNYCH problemow z poczta - nie przyszedl tez ANI
JEDEN spam (mam konta ponad pol roku), poza jednym razem kiedy przyszla
informacja o pracach konserwacyjnych na serwie (zreszta to nie jest spam
:) ). Poza tym zauwazylem, ze PF dziala bardzo szybko - sporo szybciej niz
np: onet i inne przereklamowane sajty typu: wp, go2, kki, polbox

Pzdr.4all
hattab_at_poczta.onet.pl