Re: SDI - oplata w 3 ratach...(prawda czy fikcja???)

Autor: Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka (devnull_at_polinfo.pl)
Data: Sat 21 Oct 2000 - 15:21:01 MET DST

Artur wrote:
> W jednym z ostatnich numerow gazety WWW wyczytalem, ze TPSA rozklada zaplate
> za przylaczenie SDI na 3 raty (bez odsetek).

http://www.tpsa.pl/sdi/regulamin_05.html
paragraf 21 pkt 6
Chyba nalezy od tego zaczac a nie jakiejs tam gazety.

> tym mam pytanie: do kogo sie mozna zwracac w takich sytuacjach o pomoc. Moze
> ma ktos podobne doswiadczenia z ta firma. Jezeli tak to jak sie to
> zakonczylo? Co mozna dalej z tym zrobic....???

Zrobic duza awanture i kazac babom nauczyc sie czytac.
W w-wie w bok na twardej problemow nie bylo, znajomy z ursynowa musial
sie wyklucic, ale rozlozyli.
Pierwsza rata to 384pln, nastepne 3 po 205pln.
Powodzenia :-)

--
Pozdrawiam, Elmer.
"Gdy wypowiadamy sie, niewiele mowimy na poruszany temat i glownie