Re: co lepsze?

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Fri 20 Oct 2000 - 03:04:57 MET DST

Mike wrote:

> Kumpel ma takiego longshine'a i jak ktos od niego ciagnie okolo 1MB/s to
> procek (PIII733) dostaje 100% obciazenie... tak ze nawet kursor myszki
> porusza sie technika zabich skokow... moja rada... 3Com to zawsze 3Com... a
> kaszany (long...) nie ma sie co dotykac :)

Taż tak zauważyłem (zatykanie procka LongShinem ;-(
Ale ostatnio polubiłem CHIPset AMD - DRV ma taki fajny parametr TP - jak się
go da on, to karta wymusza (dziwnie tylko dla TCP/IP) wysoki priorytet: jak
karta chce coś od sieci, to na wszystkich pozostałych kompach w sieci
transfer staje, dopóki AMDek nie dostanie czego chciał ;-)

|		'Krzys' Pawleta			|
|	mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl		|