Re: kiepski wybór nagrywarek

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sat 21 Oct 2000 - 00:16:26 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:
>Jeżeli na naklejce na obudowie ma symbol 8432, a nie 8433 czy 8435,
>to powinien to być Plextor. Najlepiej jednak jest podłączyć do
>jakiegoś komputera, odpalić z wciśniętym przyciskiem wysuwania tacki
>i zobaczyć, czy zgłosi się jako Plextor.

a na pudełku nic nie będzie ważnego pisało?

>Do normalnej pracy wcale nie trzeba więcej :-)

zgadza się, ale słyszałem opinię, że 8x to najlepsza prędkość nagrywania
(o ile zrozumiałem - najlepiej to znoszą płytki) - co o tym sądzisz?

>Prędkość nagrywania płytek RW.

widziałem dzisiaj, że płytka RW kosztuje z 17zł - czy można ją traktować
jak dyskietkę? czy można ją (softwarowo) uszkodzić (spowodować, by nie dała
się skasować) ? czy jeśli nagrywanie się nie uda (tak jak zwykła płytka
pada) to RW nadaje się również do kosza?

--
High noon, oh I'd sell my soul for water
Nine years worth of breakin' my back