Re: CO WYBARC 'EPSON' CZY 'HP'

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Fri 20 Oct 2000 - 09:40:32 MET DST

B. lubie Epsony, moja pierwsza plujka to byl Stylus 800 (targalem ja z
Holandii).. ale maja jedna wade: jesli sie czlowiek zapomni i przez dluzszy
czas nie drukuje, to zatykaja sie glowice i pa pa (moj tez tak skonczyl -
przez rok nic nie drukowalem i po zawodach). A nowa(e) glowice to prawie
cala drukarka.
Zatem mimo gabarytow, zasilacza zewn. lepsza bedzie HP (tu tez moze
zaschnac, ale kupuje sie nowy naboj i wio).

Pozdrawiam
Jarek