Re: Jaki CICHY TWARDZIEL?

Autor: Mark (mbartoszek_at_controlp.tarnow.pl)
Data: Fri 20 Oct 2000 - 08:10:02 MET DST

GLide wrote:

> Bo te 1.2 , 1.7 i podobne to byly podrasowane przez Seagate
> konstrukcje Connera. O ile Connery byly wolne ale w miare niezawodne
> to podbicie ich parametrow rzez Seagatea tragicznie odbilo sie na ich
> trwalosci. Mialem kiedys i Connera (Cabo - chyba tak sie to nazywalo)
> i pozniej Seagatea bazujacego na jego konstrukcji. Dlugo ten Sigejcik
> nie pociagnal a backup zrobilem w ostatniej chwili - nastepny restart
> wykazal martwote dysku :-) Dzieki temu ze byl na gwarancji za
> niewielka doplata stalem sie sczesliwym psiadaczem Fireballa :-)

W kazdym razie na pewno zdarzaja sie wyjatki. Ja uzywam jeszcze
Seagate 1,2 Medalist, ktory ma ponad 4 lata, a od okolo pol roku
jest uzywany jako przenosna dyskietka. Co gorsza mam rozne
kieszenie w pracy i w domu, wiec 2-3 razy w tygodniu wypinam
dysk z jednej kieszeni, przenosze w reklamowce, wpinam do drugiej
a nastepnego dnia odwrotnie. I do tej pory (puk,puk) nie odmowil
wspolpracy, nie ma tez oczywiscie zadnego bada. Do tej pory
uwazam ten dysk za najlepszy zakup jaki udalo mi sie zrobic
w dziedzinie sprzetu komputerowego.

Pozdrawiam
Mark