Re: Teac CD-W54E a CDRW ?!

Autor: Ever (ever_at_mail.geoteko.com.pl)
Data: Fri 20 Oct 2000 - 00:24:56 MET DST

On Thu, 19 Oct 2000 22:36:30 +0200, TerAzja <terazja_at_go2.pl> wrote:
>Witam,
>Znowu ...(cholera by wzięła taki sprzęt pluj i placz) nabyłem jak w
>temacie no i działa po za .....Nagrywam płytę RW i zamykam oczywiście
>sesję no i kicha, płyta jest nagrana sucsesfull, lecz widziana jest
>tylko przez tą nagrywarkę, inne CD Romy jej nie widzą ! I nieważne czy
>nagram sesje, czy image jakiejś płyty, widzi RW tylko ona sama.
>Poprzednia moja nagrywarka Philips 3610 taka sobie staroć a jednak z RW
>nie miałem takich numerów.Płyty RW zamknięte ( nieraz nawet i nie ) były
> [...]

moze masz uszkodzona nagrywarke?
moj teac nagrywa wszystko i widziane jest to pod zwyklymi cd
tak wiec to nie wada modelu.
zreszta poczytaj na grupie - ludzie ja baaardzo chwala.
moze problem jest w jakosci plytek? moze kupujesz jakis
szmelc?

poza tym jak zapewne wiesz, starsze cd maja problem z odczytem
plytek cd-rw.

Ever

--
Pawel Szymanski