Re: Polaczenie komputerow

Autor: Witek (lewel_at_kki.net.pl)
Data: Thu 19 Oct 2000 - 16:52:24 MET DST

Witek napisał(a) w wiadomości: ...

>Kaizen <"nospam,kaizen"@poczta.fm> napisał(a) w wiadomości:
><39EAF559.199EBAA1_at_poczta.fm>...

Co to jest HNFI.
Wracajac do pierwszego watku to widzialem jak przy pewnym urzadzeniu
przemyslowym facet polaczyl sie z innym facetem w
Niemczech i tamten przejal calkowicie obsluge Windowsa
Zamykal ,otwieral ,kasowal itp . Smiesznie to wygladalo jak myszka
poruszala sie zdalnie , zmieniala sie konfiguracja itp.Nie wiem jak to
bylo oprogramowane ale modem byl normalny o ile dobrze pamietam
Robotics czy cos tak. Jakiego programu uzywal - nie wiem.