Re: Co wybrac PIII czy Durona?

Autor: ZeroG (zerog_at_toya.net.pl)
Data: Thu 19 Oct 2000 - 15:56:35 MET DST

From: "El Presidente" <el.presidente_at_interia.pl>

> Jaka płyta w tym siedzi (producent)?

MicroStar MS6199VA, chipset Via Apollo Pro 133, bez plusa, bez A, zwykłe 133.

> Płyta zapewnia mnożnik w zasadzie dowolny, FSB da się podgonić o 5 - 10 MHz.

Powtórzę pytanie: jaki _dokładnie_ jest problem z chrome orbem na abicie?
I jeszcze: czy zamalowanie mostków L1 na durniu ołówkiem jest trwałe?
Jeżeli nie, to czy można to jakoś zabezpieczyć?

> Obie propozycje są dosyć rozsądne.

Dzięki :))))

> Jeśli tam siedzi jakaś dobra płyta, to może tylko procesor i grafikę wymienić ?

Musiałbyś mnie przekonać chyba pałą - tak mi toto zbrzydło. Poza tym płyta
ma Slot 1, a ja kcem mieć zestawik bez rzadnyh wynalaskuf, jak jakieś przejściufki.
Poza tym niby mnie stać na p3, ale cuś mię duron kręci, jak tak tę grupę czytam.
BTW, jak się ma kręcenie p3 z takim zegarem?

podzro,
zerog

zerog_at_toya.net.pl
uin 3705500

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet
http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet