Stary pecet... tylko sie nie smiejcie...

Autor: eL eS (luksok_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 18 Oct 2000 - 22:22:01 MET DST

Czesc :)
Od jakiegos czasu mam problem z moim komputerem... P200MMX, plyta P5SD-B
producenta nie pamietam juz; sciagalem owszem do neigo nowy bios ale nie
pomoogl... a coz mu jest? karta muzyczna Yamaha 724 odmawia wspoolpracy
- cokolwiek wchodzi na wave input - czy to mptrojki czy wavy z q2
powoduje jak blu screen to DOBRZE... najczesciej - wav nieszczesny sie
zawiesza i komputer przestaje reagowac...
synteza MIDI dziala tak w miare... ale co mnie zaciekawilo - panel
sterowania -> system -> menedzer urzadzen -> urzadzenia systemowe ->
magistrala PCI -> sterowanie przerwaniami (IRQ) musialem wylaczyc bo
potrafil zwiesic sie niespodziewanie... w biosie wylaczylem juz usb,
jednego com-a (choc nie mam modemu) ... aha w czym problem z ta
magistrala... jak sterowanie przerwaniami bylo wlaczone to byl text w
stylu: miniport odrzucil tablice przerwan (IRQ)...
No i te dziwne ustawienia... karcie muzycznej - znaczy sie Yamaha DS-XG
Legacy Sound System musialem przyporzadkowac irq 3 dma 1 io 0240-024f
natomiast wlasnie... gra dosowa (warcraft 2) ma ustawienia na irq 5 dma
1 io 220 i to chodzi... nic sie nie sypie a pod winda za chiny ludowe
Czy ktos ma jakis pomysl/wskazoowke ?
Gdzie szukac przyczyny ?

--
<eL eS>, luksok_at_free.polbox.pl