Re: zakup kompa

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Wed 18 Oct 2000 - 18:58:06 MET DST

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) MGB, twierdzi
ze.......
: >Soltek/Abit - w plytach nie jestem biegly... grupo dopomoz :)
:
: Soltek w wersji ze zmiana moznika lub Asus A7V. Ew. Abit KT7.

no i mamy w czym wybierac :> moze by tak jeszcze dorzucic Procompa i
Shuttla? :> Ogolnie to najlepszy mi sie teraz wydaje Soltek, bodajze
KT7 (AFAIR to taki :) ). Macalem go kilka dni temu w sklepie, i wydaje
sie dobry - 2x ATA66 + 2x ATA100, mnoznik na Socket-A chyba do 1200
(?), 2x wyjscia wentylatorowe... calkiem mi sie spodobal tez kolor :>

: >IBM DTLA 30GB 7200rpm / Seagate Barracuda 30GB / 2x Seagate U10 15GB -
: >w takiej kolejnosci waznosci :)
:
: Zgadzam sie.

Jesli to bedzie barracuda to nie nalezy zapomniec o dodatkowym
wiatraku dla niej, chyba, ze sie chce miec grzejnik w domq :>

: >Sound Blaster Live
:
: Yamaha 744 wystarczy :)

Zalezy do czego :) Jak jest meloman, to wg. mnie SB L!. Jednak jesli
slucha muzyczki "jednym uchem" to Yamaha powinna wystarczyc. Daziala
pod Linuxchem bezproblemowo? :) Jak tak, to sie zgadzam :)

: >CDROM - Teac/ASUS (z nagrywarek - Plextor/Teac)
:
: CD moze byc tez toshiba ale zaden nie szybszy niz 40. Najlepiej Teac.
: A z nagrywarek moze byc jeszcze Cerative 8432 na flakach Plextora lub
: Yamaha.

Ehhh... trudno znalezc 40x lub mniej. Nawet chyba sie nie dorwie 45x
juz... :) Co do nagrywarek - Teac - teraz kosztuje ~600 zeta,
(4x4x32), a nagrywareczka to jest swietna :)

: >Grafika.... hmmm... jak do gier (zapewne) to Geforce MX lub GTS
: >(zaleznie od portfela :) ). Ewentualnie Matrox Dualhead :)
:
: MX starczy.

Gierki - MX. Gierki + duze rozdzielczosci - Radeon, tylko duze
rozdzielczosc - Radeon/Matrox. i jush :)

: >Monitor - LG / Phillips (mam LG od roku, b. dobry) 17 cali lub
: >wiekszy, mniejsze sie nie oplacaja
:
: Trinitron rulez ) W szczegolnosci obleczony w CTX :)

Nie mialem styku z takowymi... jak sie sprawuja? :)

--
Witold "ManiacK" Wilk  <maniack_at_tychy.com>    | UIN 65655716
Some wise words for the teachers and experts: | IRC #tychy