Re: Pamieci Infineon

Autor: Witold Kopel (ficio_at_krakow.neurosoft.net)
Data: Wed 18 Oct 2000 - 18:17:39 MET DST

zuko / Shark von Cygnus wrote:

> Jak to jest, dzwonię do sklepu, gdzie zawsze kupuję hardware i mówią
> mi, że mogą mi ściągnąć pamięci na kościach Infineona. Wysyłam
> zaoytanie do supportu Infineona, a tam mi mówią, że oni pamięci
> dostarczają tylko producentom i nie można ich kupić u dilerów. No to
> jak to jest...
Bo u nas wiekszosc sprzetu w detalu jest OEM - czyli wlasnie
przeznaczona do montazu, a nie dalszej sprzedazy ;-).

> Jakich firm polecacie pamięci? Wiem, że Infineon (czyli Siemens).
> A co to za pamięci Corsair i Kingston? Tzn, wiem, że Kingstony to
> dobre, markowe pamięci, ale czy np. będą chodzić na FSB 150 MHz przy
> RAS 2 i CAS 2?
Tego nie wie nikt. Teoretycznie Kingston nie produkuje zadnych pamieci
PC133 CAS 2
(http://www.valueram.com/datasheets/default.asp,http://www.kingston.com/memory/generic.asp).
Ale ostatnio sie zdziwilem, jak Siemensy 100 poszly na 133 z max
ustawieniami... wiec nie zdziwie sie, jak Kingstony rowniez beda dobre.

A co do Corsairow, to trzeba dokladnie patrzyc co sie kupuje - oni maja
duzo roznych kosci PC133 - glownie CAS3 i troche CAS2.

Przy 150 chyba zadne nie wytrzymuja RAS/CAS 2 - nawet HSDRAM Mushkiny
maja ktorys (nie pamietam) timing wydluzony do 3.

Tyle
Ficio