Re: Jaka kosc charakteryzuje taki zapis SIMM 32 MB PS2 EDO ???

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Wed 18 Oct 2000 - 15:31:01 MET DST

On Tue, 17 Oct 2000, Bartosz Rafalski wrote:
[...]
>+ > "Normalny" Pentium potrzebuje 2 szt "krótkich" SIMMów aby
[...]
>+ dziwne zawsze wydawało mi sie ze krotkie simy były 8bitowe wiec musiałby to

 Wrrrr... Jasne że to mi nie wyszło :]

>+ wiec raczej chodzi tu o długie simy (32 bity)
>+ fakt faktem ze istnieja płyty dopuszczajace posadzenie jednego długiego sima
>+
>+ powinny one bezproblemowo obsługiwac EDO ale nie sšdze aby mieszanka
>+ EDO+FP chciała ruszyc

 ASUS (o ile dobrze pamiętam) T2P4 - używałem takiej kombinacji.
 Zastrzegam, że pamiętam iż któryś problem był o DIMM+SIMM
(miałem SIMMy EDO+FP), a oryginalny - "czy można włożyć EDO
do płyty w której był FP" (bez podania nazwy płyty !).

 Pozdrowienia - Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.