RAS na win2k Proffesional

Autor: Umberto (umberto_at_kki.net.pl)
Data: Wed 18 Oct 2000 - 11:19:25 MET DST

Witam,
    Skonfigurowałem sobie RAS-a w domu i wdzwaniam sie do kompa w firmie
(oba w2k Prof). Gdy wejdę w "wyszukiwanie komputerów" to bez problemu widzę
komputer z firmy na moim domowym kompie i wszystkie jego zasoby (po podaniu
hasła). Nie mogę jednak przejść dwóch problemów i nie wiem czy wynika to z
tego, że są to windowsy nie w wersji SERVER (więc nie mogę zainstalować
serwisu DHCP czy WINS) czy też może coś źle robię. Problemy te to:
1. Na komputerze firmowym mam HIS-a i udostępnianie połączenia internetowego
a nie mogę z tego kożystać w chacie (a bardzo bym chcaił :-)
2. W otoczeniu sieciowym kompa domowego nie widzę kompa z firmy (puste okno,
ale nie wywala żadnych błędów) - tu chyba musiałby być WINS, ale może ktoś
mnie upewni).

Sieć w firmie jest bezdomenowa, wszystkie kompy w firmie bez problemu
kożystają z internetu udostępnionego na tym kompie do którego ja się
wdzwaniam. Czuje, że gdzieś w RAS-ie przy tym kompie w firmie muszę ustawić,
żeby pakiety które przychodzą ode mnie z domu były przekazywane dalej na
HIS-a i z powrotem, tylko jak to zrobić ?
Jeśli chodzi o protokoły to używam TCP/IP, IPX.SPX i NetBEUI.

Jeśli ktoś może wskazać choćby cień drogi którą mam pójśc, to będę bardzo
wdzięczny,
Pozdrawiam,
Robert Abramczyk, umberto_at_poland.com