Re: Zoltrix zawiesza mi komputer

Autor: Rafał Kumorek (kumorek_at_sawan.com.pl)
Data: Mon 16 Oct 2000 - 17:18:40 MET DST

"Michał Lipek" wrote:

> "Rafał Kumorek" <kumorek_at_sawan.com.pl> wrote in message

> Nie, chyba nie. Windows by wyświetlił błąd (chyba?).
Nie koniecznie - Kilka urzadzen moze siedziec na tym samym przerwaniu i
niby wszystko bedzie OK. Sprawdz czy jakies urzadzenie nie siedzi na tym
samym przerwaniu z modemem ! Np.Sandra Pro okaze sie pomocna ! Albo w
ostatecznosci ramka z lista urzadzen wyswietlana przez BIOS zaraz przed
ladowaniem systemu !
Spotkalem sie, z tym samym problemem na tym modemie, ale innej plycie.

Powodzenia !

Rafal