Re: Pilne! Problem z Win ME

Autor: Piotr Jaruga (p.jaruga_at_bdk.pl)
Data: Mon 16 Oct 2000 - 13:38:21 MET DST

> Klient zainstalował sobie Win Me. Nie wiem po co, ale nie o to chodzi.
> No i oczywiscie jest problem z programem dosowym. Program wymaga
> parametru "FILES=99" w pliku config.sys. Win Me nie przetwarza tego
> pliku, więc pewnie cos w rejestrze? Znalazłem klucz MSDos Settings czy
> cos takiego ale zadne kombinacje nie skutkują. Proszę o odpowiedz!!

Nie wiem jak dziala WINME ale moze kiedy odpalany jest program dosowy to
wtedy "uruchamiany" jest config.sys - powinien byc w glownym katalogu. Jedna
mozliwosc to dopisanie recznie takiej linijki inna to moze byc szczegolna
kofiguracja ktora jest czytana dla konkretnego programu dos. Chyba tak jest
w WIN95 - we wlasciwosciach pliku np. *.exe. Byc moze ktos to lepiej
skomentuje /i poprawi mnie/ moja wiedza pochodzi z metody prob i bledow ;-)
pozdrowk
Piotr J