Re: ATi Rage Fury 128 TV Out

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 16 Oct 2000 - 07:56:04 MET DST

odcina monitor ??? tzn. monitor się wyłącza ??? a moze to przez to że
dostaje za dużą częstotliwość odświerzania !!! "default" to w cale nie tak
mało dla Ati Rage Fury!!!! możli we instalując nowe stery poszło coś w
ustawieniach monitor'a
ja miałem odwrotnie :
na LG 775N miałem 1024x768 i 85Hz zmianiłem kartę i mam już tylko 75Hz