Re: Paski narzedzi i menu w Wordzie

Autor: Andrzej Marzec (marzeca_at_ipolbox.com)
Data: Sun 15 Oct 2000 - 22:32:44 MET DST

Niestety, Alt+W nie reaguje, nie wiem co to znaczy usunąć Normal.dot, może
faktycznie została uaktywniona funkcja "Pełny ekran", ale nie wiem jak ją
zlikwidować. Jeśli ktoś jeszcze mógłby mi pomóc, byłbym bardzo wdzięczny. W
każdym razie dziękuję bardzo tym, którzy udzielili mi dotychczas swoich
wskazówek

--
Z pozdrowieniami
              -  Andrzej