Re: Pomocy Bios

Autor: ROBO (robbart_at_kki.net.pl)
Data: Sun 15 Oct 2000 - 21:34:58 MET DST

Dzięki za pomoc!

Już wszystko gra.
Wydarłem kość, przeczyściłem nóżki, wsadziłem porządnie,
odpaliłem awdflash (bez parametrów) i poszło.
(z parametrami się wywalał)
Wygląda na to, że fabrycznie bios był słabo wsadzony,
wyjaśniło się dziwaczne niekiedy zachowanie biosu.
Dobrze mieć starą grafikę ISA.
Dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Rob

Użytkownik Wiesiek <bajguz_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8sccvl$ba9$1_at_h1.uw.edu.pl...